fredag den 22. januar 2016

Pukka

 
Vidste du det?
 
 
Sebastian Pole, som er medstifter af firmaet Pukka Herbs har skrevet en bog! Han har, udover at sælge lækker urtete, studeret Ayurveda, Kinesisk Lægekunst, Vestlig Urtemedicinsk tradition og Yoga. Ja måske er det old news for nogle, men jeg opdagede først bogen i sommers. Jeg bestilte den straks og tog den med på ferie. Jeg synes den er super god - selvom jeg synes at Ayurveda er komplekst og svært at forstå!! Jeg synes, at han i bogen har rigtig mange fine pointer. Den handler overordnet om hvordan vi lærer at leve på en ægte og autentisk måde og finde vej til optimal trivsel og lykke med vejledning fra den visdom, der er overleveret til os via Ayurveda. Så er man tiltrukket af Ayurveda er den et must-have efter min mening. Bogen hedder "Et Pukka Liv".
 
 
Sebastian Pole ser sådan ud;
 
 
Jeg elsker Pukka te. Mine ynglings lige i øjeblikket er de her to;
 

 
Og lige til slut et billede af teksten inde i pakken, som jo bare ikke er til at stå for. Jamen jeg er så let... :)
"At first this may seem like an ordinary Box of tea. But look Again it`s far from ordinary"!
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar