onsdag den 13. januar 2016

DIY Læbepomade

Opskrift på LæbePomade

Her er min kasse med "HekseSager"



Du skal bruge:

2 Spsk KokosOlie

2 Spsk BiVoks

1 Tsk ArganOlie eller MandelOlie

5 Dråber Æterisk PebermynteOlie

1-2 Dråber E-Vitamin ( kan udelades)

Hvis du er til lidt farve/glimmer så kan du tilsætte:
Et lille stykke (evt gammel) læbestift (jeg brugte et stykke på størrelse med svovlet på en tændstik)












Smelt KokosOlie og BiVoks i et vandbad ( hvis du vil have lidt farve/glimmer i læbepomaden så skal det lille bitte stykke læbestift smeltes sammen med!). Når det er smeltet røres ArganOlie/MandelOlie, PebermynteOlie og E-Vitamin i.



Hæld så den flydende læbepomade på små bøtter. Dem jeg bruger bestiller jeg på www.Urtegaarden.dk - men man kan også bruge alt muligt andet man lige har. Denne portion fylder 4 af mine små bøtter!! Sæt så læbepomaden på køl i en times tid eller til læbepomade er størknet..


God fornøjelse ❤️










Ingen kommentarer:

Send en kommentar